Bikevertising inseamna “publicitate pe bicicleta” si este un proiect nou pentru piata de publicitate din Romania, dezvoltat de catre Invent Media.

 

Noi, cei care dam viata Invent Media de 10 ani, am gandit proiectul Bikevertising pentru companiile care doresc sa comunice eficient, inovativ, flexibil si nu in ultimul rand – surprinzator, in mediul outdoor.

 

Invent Media activeaza din anul 2005 ca agentie full-service de publicitate indoor, fiind unul dintre pionierii pietei de indoor advertising din Romania. Invent Media a introdus si dezvoltat conceptul de publicitate in lift, implementat initial in blocuri de locuinte, iar ulterior in cladiri de birouri si hoteluri.

 

Astfel, in 2009 Invent Media a propus in premiera ca modalitate de promovare – totemurile luminoase derulabile (citylights), destinate locatiilor atractive atat din punctul de vedere al numarului de personae cat si al companiilor rezidente din cladirile de birouri sau din hoteluri. Noutatea anului 2013, a constituit-o lansarea unui tip de suport publicitar – illuminated column – realizat pentru o comunicare eficienta, cu impact maxim, de data aceasta locatiile vizate fiind cele de tip mall sau hypermarket.

 

Atat in mediul indoor, cat si in outdoor, Invent Media si-a propus sa ofere clientilor sai cele mai bune solutii de expunere publicitara, menite sa puna in valoare la un nivel superior comunicarea de brand.

 

Provocarea ultimilor ani pentru agentiile de publicitate dar si pentru furnizorii de servicii media a fost aceea de a servi solutii integrate de comunicare, urmarind scopul de a consolida relatia consumator-brand.

 

O parte importanta a viziunii noastre de business este reprezentata de inovarea continua si de intentia noastra de a fi proactivi in relatia cu clientii.

 

Incepand cu septembrie 2014, Invent Media a dezvoltat un nou tool de comunicare, de data aceasta pentru mediul outdoor – Bikevertising.

 

Bikevertising sau publicitate pe biciclete se realizeaza prin intermediul unui suport publicitar mobil, inovativ, premiat cu medalia de Aur in cadrul Salonului International de Inventii de la Geneva, la categoria “Best Advertising Billboard in the World”.

 

Bikevertising se aliniaza noului trend din comunicare si astfel reuseste sa intruneasca mai multe atribute: eficient, efect WOW, distractiv, 100% eco-friendly.