Bikevertising comunicare eficientă și
eco-friendly - Wall-street
(P) Bikevertising comunicare eficientă și eco-friendly
În contextul unei piețe în care demersurile de comunicare ale brandurilor sunt într-o continuă competiție pentru atenția consumatorilor, marketerii trebuie să găsească noi canale de comunicare.
Astfel, promovarea pe două roți devine o alternativă tot mai căutată de marile companii care sunt dispuse să investească în noi canale de comunicare. UK, Olanda, Norvegia sunt doar câteva dintre țările în care promovarea pe bicicletă a devenit o formă de publicitate populară și solicitată de către clienți.
Invent Media, unul dintre principalii jucători pe piața publicității indoor, a lansat recent Bikevertising, o soluție de promovare eficientă, ce îmbină inovația cu grija pentru mediul înconjurător. Prin intermediul acestui tool, agenția dorește să atragă atenția asupra mediului înconjurător și a nevoii de a găsi modalități prin care să fie limitat consumul de resurse. Bikevertising promovează sustenabilitatea și grija față de mediu.
Noul serviciu se adresează companiilor care doresc să depășească granițele comunicării tradiționale și să ajungă cât mai aproape de publicul lor. Bikevertising are la bază comunicarea prin intermediul unui suport publicitar mobil, premiat cu Medalia de Aur în cadrul Salonului Internațional de Invenții de la Geneva, la categoria „Best Advertising in the World”. Principalul avantaj constă în mobilitate, panoul fiind cu ușurință folosit și transportat, având posibilitatea de a pătrunde în zone greu accesibile altor canale media, precum parcuri, trotuare aglomerate, diferite evenimente în aer liber sau parcări.
Publicitatea pe biciclete reprezintă o soluție ecologică și inovativă, care permite promovarea către zeci de mii de potențiali clienți pe stradă, având beneficiul de a aduce mesajul companiilor cât mai aproape de aceștia și de a genera o reacție imediată. Panoul mobil permite fixarea mesajului în mintea publicului țintă datorită timpului de expunere. Pot fi utilizate spoturi audio și/sau acțiuni de sampling. Noul tool de promovare outdoor poate fi integrat cu ușurință în orice tip de campanie pentru a genera un grad ridicat de eficiență.
Costurile unei campanii de promovare pe bicicletă sunt considerabil mai mici față de campaniile convenționale de outdoor. În plus, acestea pot fi personalizate în funcție de nevoile și bugetul clientului, panourile fiind expuse doar în zilele sau intervalele orare solicitate, fără costuri suplimentare ca în cazul panourilor outdoor.