24 septembrie 2013, București
Invent Media aniversează opt ani de publicitate indoor, oferind pachete promoționale pentru clienții săi.
Invent Media sărbătorește luna aceasta opt ani de activitate în domeniul publicității indoor, iar pentru a marca acest eveniment, agenția oferă pachete promoționale pentru companiile interesate de promovarea indoor.
În semn de mulțumire pentru colaboratorii săi, Invent Media a realizat o serie de pachete aniversare cu prețuri avantajoase atât pentru clienții existenți, cât și pentru noii clienți, care intenționează să realizeze campanii de publicitate indoor pentru prima dată. Totodată, cu prilejul împlinirii a opt ani de activitate, agenția anunță lansarea noii versiuni a website-ului.
În anul 2005, Invent Media a introdus pe piața din România conceptul de publicitate în lift, iar de-a lungul timpului a avut un rol deosebit de important în dezvoltarea și consolidarea acestei modalități de promovare.
Serviciile agenției au evoluat constant în concordanță cu cerințele și necesitățile pieței în care activează, astăzi ajungând să ofere servicii de închiriere a spațiului publicitar în clădiri de birouri, hoteluri, mall-uri și hypermarket-uri. Adaptarea continuă a strategiei a condus la creșterea constantă a cifrei de afaceri și a profitului, începând cu anul 2011. „Anii de început au fost foarte grei, indoor advertising-ul și mai ales partea de publicitate în lift, cu care am demarat, reprezenta ceva nou în România. Primii doi clienți pe care i-am avut au venit după 5 luni de întâlniri și telefoane.
Companiile au sesizat impactul puternic și oportunitatea de a derula campanii publicitare indoor în clădiri de birouri și hoteluri și dacă atunci nu aveau curajul să facă primul pas, acum tot mai multe companii apelează la acest tip de promovare”, declară Eduard Petrescu, Managing Director Invent Media.
În ultimii ani, Invent Media a realizat investiții de 50.000 de euro pentru a dezvolta portofoliul de servicii oferite. În această direcție au fost achiziționate prisme luminoase pentru promovarea în cadrul mall-urilor și al hypermarket-urilor, precum și totemuri luminoase derulabile (citylights), destinate campaniilor indoor din clădirile de birouri și din hoteluri.
Invent Media a extins portofoliul de locații tip office ce include clădirile de birouri și hotelurile. Acesta a fost triplat în ultimii doi ani, ajungând la 110 locații premium, în care sunt rezidente peste 450 de companii naționale și internaționale și peste 500.000 de persoane vizualizează lunar mesajele comunicate prin intermediul suporturilor indoor.
Numărul de clienți a evoluat constant, iar în ultimii doi ani companii precum Mobexpert, Băneasa Shopping City, Cosmote, Domo, Toyota, Walmark, GSK, Mercedes, Staropramen, Rehau, Generali, HBO, Banca Transilvania au ales să își promoveze produsele și serviciile prin intermediul spațiilor indoor oferite de Invent Media.
„În condițiile socio-economice actuale, cuvântul cheie pentru a rezista într-o piață este ‘adaptare’. În indoor advertising, ca și în orice alt domeniu, modelele de business se schimbă și ar trebui să se schimbe în funcție de necesitățile pieței. Ne aflăm într-o perioadă în care, clientul este extrem de atent la fiecare euro investit, caută să interacționeze cu publicul țintă prin acele canale cu eficiență ridicată, care produc rezultate imediate”, adaugă Eduard Petrescu.
Invent Media este unul dintre principalii jucători pe piața de publicitate indoor și în lift, ce oferă servicii de indoor advertising integrate: închirierea spațiilor publicitare, consultanță în alegerea celor mai bune soluții de expunere, monitorizarea campaniilor, decorarea și neutralizarea campaniilor, mentenanța suporturilor. Agenția a derulat campanii pentru clienți precum: Băneasa Shopping City, Mobexpert, BCR, Wizz Air, Rovere Mobili, Scandia, Ald Automotive, Allianz-Tiriac, ClassLiving, La Fântâna, KFC, Mercedes etc.