Publicat pe 24 iun. 2009

Agenția Invent Media, activă pe piața locală de publicitate indoor, a bugetat o investiție de circa 80.000 euro pentru aducerea și implementarea unor noi suporturi indoor de promovare tip casete luminoase în peste 60 de locații, până la finalul anului, au declarat oficialii agenției.

Cele mai recente locații în care suporturile au fost implementate, cu o investiție de 5.000 euro, sunt hotelurile Ibis Nord și Ibis Parlament și în 2 clădiri de birouri din nordul Capitalei. Costurile brute ale unei campanii desfășurate în toate cele 4 locații nou intrate în portofoliul Invent Media se ridică la 660 euro.

Potrivit reprezentanților agenției, mesajul campaniilor derulate în cele 2 hoteluri Ibis va ajunge la circa 14.000 de persoane lunar, iar în clădirile de birouri la circa 5.500 de persoane pe lună.

Invent Media este unul dintre principalii jucători pe piața publicității indoor din România, operând o rețea de lifturi și suporturi indoor la nivel național și oferind 3 tipuri de pachete de servicii: home, office și hotel.

Agenția a derulat campanii cu succes pentru clienți precum: Romtelecom, Bosch, Allianz, Class, Millennium Bank, Skol, Romcar Motors, KFC, Jeep, Toshiba, BRD, Hyundai Motor, Mega Image, Leumi Bank, DHL, Subaru, GlaxoSmithKline, Pizza Hut, La Fântâna, Interauto, Mit Motors, Marshal Turism, Loyalia etc.

Pe lângă suporturi indoor, pe care le închiriază, Invent Media oferă servicii integrate de monitorizare, mentenanță și consultanță, având cel mai bun preț al pieței și o rată de răspuns de 100% la cererile de ofertă primite.

Invent Media oferă în prezent suporturi indoor în aproximativ 30 de hoteluri și 35 de clădiri de birouri.