BUCUREȘTI - 17 martie 2015
Invent Media, unul dintre principalii jucători pe piața publicității indoor, își completează portofoliul de servicii oferite cu o nouă soluție de promovare outdoor neconvențională: Bikevertising. Noul tool se adresează companiilor care doresc să depășească granițele comunicării tradiționale și să ajungă cât mai aproape de publicul lor. Bikevertising are la bază comunicarea prin intermediul unui suport publicitar mobil, premiat cu Medalia de Aur în cadrul Salonului Internațional de Invenții de la Geneva, la categoria „Best Advertising Billboard in the World”. Printre avantajele publicității pe biciclete enumerăm: mobilitatea, costuri reduse, eficiență ridicată. În plus, este o soluție sustenabilă, susținând în acest fel grija pentru mediul înconjurător.
Publicitate pe bicicletă
„Bikevertising reprezintă în primul rând o soluție eficientă și economică de promovare, care oferă posibilitatea marketerilor de a aduce mesajele brandului cât mai aproape de publicul țintă. Un tool creativ, care depășește granițele comunicării tradiționale și generează reacții imediate. Însă, nu este doar atât. Prin intermediul acestui serviciu dorim să atragem atenția asupra mediului înconjurător și a nevoii de a găsi noi modalități prin care să limităm consumul de resurse." – Eduard Petrescu, Managing Director Invent Media
Invent Media, unul dintre principalii jucători pe piața publicității indoor, își completează portofoliul de servicii oferite cu o nouă soluție de promovare outdoor neconvențională: Bikevertising. Noul tool se adresează companiilor care doresc să depășească granițele comunicării tradiționale și să ajungă cât mai aproape de publicul lor.
În contextul unei piețe în care demersurile de comunicare ale brandurilor sunt într-o continuă competiție pentru atenția consumatorilor, marketerii trebuie să găsească noi canale de comunicare. Astfel, promovarea pe două roți devine o alternativă de promovare eficientă, ce îmbină inovația cu grija pentru mediul înconjurător.
Bikevertising are la bază comunicarea prin intermediul unui suport publicitar mobil, premiat cu Medalia de Aur în cadrul Salonului Internațional de Invenții de la Geneva, la categoria „Best Advertising in the World". Principalul avantaj constă în mobilitate, panoul fiind cu ușurință folosit și transportat, având posibilitatea de a pătrunde în zone greu accesibile altor canale media, precum parcuri, trotuare aglomerate, diferite evenimente în aer liber sau parcări ale centrelor comerciale.
Publicitatea pe biciclete reprezintă o soluție ecologică, eficientă și inovativă, care permite promovarea către zeci de mii de potențiali clienți pe stradă, având beneficiul de a aduce mesajul companiilor cât mai aproape de aceștia și de a genera o reacție imediată. Panoul mobil permite fixarea mesajului în mintea publicului țintă datorită timpului de expunere. Pot fi utilizate spoturi audio și/sau acțiuni de sampling. Noul tool de promovare outdoor poate fi integrat cu ușurință în orice tip de campanie pentru a genera un grad ridicat de eficiență.
Costurile unei campanii de promovare pe bicicletă sunt considerabil mai mici față de campaniile convenționale de outdoor. În plus, acestea pot fi personalizate în funcție de nevoile și bugetul clientului, panourile fiind expuse doar în zilele sau intervalele orare solicitate, fără costuri suplimentare ca în cazul panourilor outdoor.
„Bikevertising reprezintă în primul rând o soluție eficientă și economică de promovare, care oferă posibilitatea marketerilor de a aduce mesajele brandului cât mai aproape de publicul țintă. Un tool creativ, care depășește granițele comunicării tradiționale și generează reacții imediate. Însă, nu este doar atât. Prin intermediul acestui serviciu dorim să atragem atenția asupra mediului înconjurător și a nevoii de a găsi noi modalități prin care să limităm consumul de resurse. Bikevertising promovează sustenabilitatea și grija față de mediu” – declară Eduard Petrescu, Managing Director Invent Media.
Invent Media este unul dintre principalii jucători pe piața publicității indoor, ce oferă servicii de indoor advertising integrate: închirierea spațiilor publicitare în clădiri de birouri, hoteluri, mall-uri și hypermarket-uri, consultanță în alegerea celor mai bune soluții de expunere, monitorizarea campaniilor, decorarea și neutralizarea campaniilor, mentenanța suporturilor. Agenția a derulat campanii pentru clienți precum: Ikea, Mango, Mobexpert, L'Oréal, ING Bank, HTC, Tchibo, Collective, Farmaciile Dona, Mega Image, Băneasa Shopping City, FreyWille, Wizz Air, Allianz-Tiriac, Mercedes, Secom, DHL etc.