Publicitate pe bicicletă - Bikevertising -
Invent Media
03/18/2015 - Compania Premere
Invent Media, unul dintre principalii jucători pe piața publicității indoor, își completează portofoliul de servicii oferite cu o nouă soluție de promovare outdoor neconvențională: Bikevertising. Noul tool se adresează companiilor care doresc să depășească granițele comunicării tradiționale și să ajungă cât mai aproape de publicul lor.
Bikevertising are la bază comunicarea prin intermediul unui suport publicitar mobil, premiat cu Medalia de Aur în cadrul Salonului Internațional de Invenții de la Geneva, la categoria „Best Advertising Billboard in the World”. Printre avantajele publicității pe biciclete enumerăm: mobilitatea, costuri reduse, eficiență ridicată. În plus, este o soluție sustenabilă, susținând astfel grija pentru mediul înconjurător.
Publicitate pe bicicletă
„Bikevertising reprezintă, în primul rând, o soluție eficientă și economică de promovare, care oferă posibilitatea marketerilor de a aduce mesajele brandului cât mai aproape de publicul țintă. Un tool creativ, care depășește granițele comunicării tradiționale și generează reacții imediate. Însă, nu este doar atât. Prin intermediul acestui serviciu dorim să atragem atenția asupra mediului înconjurător și a nevoii de a găsi noi modalități prin care să limităm consumul de resurse.”
📌 Eduard Petrescu, Managing Director Invent Media
Invent Media, unul dintre principalii jucători pe piața publicității indoor, își completează portofoliul de servicii oferite cu o nouă soluție de promovare outdoor neconvențională: Bikevertising. Noul tool se adresează companiilor care doresc să depășească granițele comunicării tradiționale și să ajungă cât mai aproape de publicul lor.
În contextul unei piețe în care demersurile de comunicare ale brandurilor sunt într-o continuă competiție pentru atenția consumatorilor, marketerii trebuie să găsească noi canale de comunicare. Astfel, promovarea pe două roți devine o alternativă eficientă, ce îmbină inovația cu grija pentru mediul înconjurător.
Bikevertising (publicitate pe bicicletă):
avantaje și caracteristici
📌 Bikevertising are la bază comunicarea prin intermediul unui suport publicitar mobil, premiat cu Medalia de Aur în cadrul Salonului Internațional de Invenții de la Geneva, la categoria „Best Advertising Billboard in the World”.
📌 Principalul
avantaj constă în mobilitate, panoul fiind ușor de transportat și
având posibilitatea de a pătrunde în zone greu accesibile altor canale
media, precum:
✔️ Parcuri
✔️ Trotuare aglomerate
✔️ Evenimente în aer liber
✔️ Expoziții
✔️ Parcări ale centrelor comerciale
📌 Publicitatea pe biciclete este o soluție ecologică, eficientă și inovativă, care permite promovarea către zeci de mii de potențiali clienți pe stradă, având beneficiul de a aduce mesajul companiilor cât mai aproape de aceștia și de a genera o reacție imediată.
📌 Panoul mobil permite fixarea mesajului în mintea publicului țintă datorită timpului de expunere. Pot fi utilizate spoturi audio și/sau acțiuni de sampling.
📌 Noul tool de promovare outdoor poate fi integrat cu ușurință în orice tip de campanie, generând un grad ridicat de eficiență.
Costuri și personalizare
📌 Costurile unei campanii de publicitate pe bicicletă sunt considerabil mai mici față de campaniile convenționale de outdoor.
📌 Campaniile pot fi personalizate în funcție de nevoile și bugetul clientului.
📌 Panourile sunt expuse doar în zilele sau intervalele orare solicitate, fără costuri suplimentare, așa cum se întâmplă în cazul panourilor outdoor clasice.
📌 Exemple
de personalizare:
✅ Spoturi audio personalizate 🎵
✅ Acțiuni de sampling 🎁
✅ Vestimentație branduită
(tricouri, șepci, stegulețe) 👕
✅ Monitorizare prin GPS 📍
Concluzie
„Bikevertising reprezintă, în primul rând, o soluție eficientă și economică de promovare, care oferă posibilitatea marketerilor de a aduce mesajele brandului cât mai aproape de publicul țintă. Un tool creativ, care depășește granițele comunicării tradiționale și generează reacții imediate. Însă, nu este doar atât. Prin intermediul acestui serviciu dorim să atragem atenția asupra mediului înconjurător și a nevoii de a găsi noi modalități prin care să limităm consumul de resurse. Bikevertising promovează sustenabilitatea și grija față de mediu.”
📌 Eduard Petrescu, Managing Director Invent Media