Mai îndrăzneț: „Apăs eu butonul de oprire între etaje sau mă inviți tu la o cafea?” sau mai direct: „La care etaj ziceai că mergi, la tine sau la mine?”, poate mai romantic: „Cu tine sunt acum între cer și pământ. N-ai vrea să ne petrecem această bucățică de eternitate cunoscându-ne mai bine?” sau chiar amuzant: „Parcă am fi într-o cutiuță cu chibrituri. Ce-ai zice dacă ne-am aprinde?”

Oricum ai fi, oricare ar fi stilul tău, Invent Media, companie ce promovează publicitatea în lift, și 121.ro te invită la concursul „Conversații în lift”. Acestea sunt doar patru din frazele participante la concurs. Noi vrem să aflăm ce ai face tu dacă ți-ai întâlni jumătatea într-un lift sau, pur și simplu, care ar fi fraza ta de agățat un băiat / o fată drăguț(ă) într-o asemenea situație?

Loghează-te, înscrie-te și spune-ne și nouă! Cinci dintre cele mai interesante fraze vor fi afișate pe postere plasate în aproape 100 de lifturi din blocuri de locuințe și clădiri de birouri din Capitală. Poate tu vei fi unul dintre norocoșii care își va găsi propria frază într-unul dintre lifturi. Premiul de „consolare”, atribuit prin tragere la sorți, va fi o cameră digitală de fotografiat oferită.

Parteneri ai concursului sunt fotoshop.ro și Kuantum.

„De ce să nu însuflețim un spațiu pe care îl folosim atât de des?” s-a întrebat Eduard Petrescu, Managing Director Invent Media, „adăugând dimensiunii de afaceri – posibilitatea de a derula campanii de publicitate în lift – partea de amuzament, destindere și relaxare prin intermediul unor Conversații în lift.”

„Când ni s-a propus să promovăm publicitatea în lift pe site-ul nostru, ne-am gândit cum să aducem acest concept nou pe 121.ro, comunitatea femeilor senzaționale, într-un mod inedit! Așa s-au născut Conversațiile în lift, <> și membrii site-ului sunt animați de competiție!” – Daniela Fugaru, Redactor Șef al site-ului de femei www.121.ro.


Regulamentul concursului

Înscrierea la concurs este deschisă tuturor membrilor 121, de cetățenie română, rezidenți în România. Participarea la concurs presupune logarea pe site și completarea tuturor câmpurilor din formularul de concurs.

📅 Perioada de desfășurare a concursului: 21 august – 1 octombrie 2006.

Concursul oferă 5 premii constând într-un poster personalizat cu „fraza de agățat” cu care câștigătorul a intrat în concurs și numele acestuia. Aceleași postere vor fi afișate în aproximativ 100 de lifturi din București.

Toti participanții la concurs intră în tragerea la sorți, unde pot câștiga o cameră digitală Ben-Q E310 oferită de www.fotoshop.ro.


Despre Invent Media

Invent Media poate fi definită simplu prin publicitate în lift și creativitate. Punem la dispoziția celor deschiși către inovație un spațiu generos și inedit pentru publicitate – liftul. Sunt oferite, de asemenea, și servicii complete de creație pentru diversele campanii pe care clienții doresc să le desfășoare în lift.

Despre 121.ro

Comunitatea femeilor senzaționale are astăzi aproape 80.000 de membri, peste 2,5 milioane de pagini descărcate lunar și peste 150 de proiecte derulate în cei 5 ani de activitate pentru branduri importante care au ca public țintă femeia senzațională.

 

Articol revistă Campaign: Invent Media

Invent Media
Str. Constantin Aricescu nr. 44
București 1, România
Tel / Fax: 0040 21 230 3062
www.inventmedia.ro
office@inventmedia.ro
think creativity!

Întrebări

Publicitatea neconvențională și în mod special publicitatea în lift reprezintă un mediu nou de comunicare în România anului 2006, așa cum a fost de exemplu în Canada anului 1990. Publicitatea în lift reprezintă un mijloc de comunicare care aduce relevanță, impact și eficiență, folosindu-se de un spațiu inedit și generos pentru publicitate - liftul.

Se poate spune că apariția publicității neconvenționale are tot timpul la bază faptul că interesul consumatorului pentru un anumit brand nu mai poate fi menținut apelându-se tot timpul la aceleași medii. Dorința de inovație a publicitarilor poate fi considerată un factor pentru apariția publicității neconvenționale, dar cu siguranță este strâns corelată cu dorința tot mai mare a companiilor de a se poziționa pe piață diferit de concurență. Și în acest context, 'diferit' înseamnă publicitate neconvențională, publicitate de nișă.

Sunt două elemente care fac ca publicitatea în lift să fie considerată neconvențională și anume: timpul și noutatea. Când zic timp mă refer la faptul este necesar să treacă o perioadă de timp pentru ca oamenii să conștientizeze importanța dată de avantajele pe care le oferă acest mediu, iar noutatea vine din faptul că metodele de abordare a consumatorului sunt inedite, conferă prospețime și spectaculozitate brandurilor promovate.

Publicitatea în lift se poate folosi de mai multe tipuri de suporturi precum panourile din aluminiu, video screen-uri sau în unele cazuri direct stickere și asta în funcție de aspecte ce țin de trafic, brand promovat etc. Mijloc de promovare extrem de util, inedit și eficient, publicitatea în lift se adresează companiilor ce doresc să își consolideze imaginea, creând astfel notorietate pentru produsele sau serviciile lor sau pentru a face cunoscute promoții ce contribuie la creșterea vânzărilor.

Acest mediu poate fi integrat în strategiile de marketing și utilizat cu succes de companii care activează în diverse domenii de activitate precum cel al asigurărilor, al serviciilor bancare, serviciilor de telefonie, retail sau auto. Dintre produsele sau serviciile promovate de către Invent Media: echipamente IT, amenajări interioare (uși de interior, mobilă), produse și servicii bancare, produse alimentare etc.

Publicul țintă este format din persoane care au un stil de viață activ, persoane receptive la nou, cu vârste cuprinse între 21 și 55 de ani cu venituri cuprinse între 300 și 3500 de euro/lună în funcție de zonele unde se desfășoară o campanie.

Audiența este cunoscută prin intermediul datelor indirecte: costurile implicate de închirierea sau deținerea unui apartament într-o anumită zonă oferă informații despre venitul mediu lunar al celor ce locuiesc în acele apartamente. În plus, în blocurile unde există lifturi închiriate sunt și multe sediuri de firme, ceea ce sporește traficul de persoane. Luând în considerare și vizitatorii - firmelor sau familiilor ce locuiesc în acele blocuri - se poate constata că există o audiență numeroasă și mai ales relevantă. Un spațiu inedit așadar, diferit de cele obișnuite, care oferă avantaje importante companiilor.

Pe lângă flexibilitatea în alegerea zonelor și a blocurilor în care se pot posta afișe, se remarcă vizibilitatea permanentă a mesajului - afișul se află în liftul ce poate fi utilizat 24 de ore din 24, 7 zile pe săptămână. Campaniile au impact cu atât mai mare cu cât nu rulează în același timp, în același suport, mai multe reclame. Costurile sunt mai scăzute față de publicitatea 'tradițională'. Totodată rata de memorare a mesajului este mult mai mare (peste 90%) decât cea înregistrată în alte medii outdoor, presă etc (30%).

Mai există un avantaj ce poate aduce beneficii pentru imaginea companiilor care aleg să folosească acest mijloc de promovare și anume posibilitatea de a avea campanie cu materiale unice pentru acest suport - panoul publicitar din lift.

Invent Media oferă de exemplu și acest serviciu, complementar, de creație a conceptului grafic pentru acest mediu pus la dispoziția celor interesați. Un dezavantaj pe care îl are publicitatea în lift este acela că fiind un mediu nou, oamenii nu apelează încă cu toată încrederea.

Ratecardurile practicate se situează între 30 și 40 de euro/lună per panou în funcție de zonă, durata campaniei sau numărul de locații contractate.

Agențiile de creație au înțeles liftul ca pe un mediu foarte ofertant, pe lângă printurile clasice cabina și spațiul din jurul liftului mai poate primi diverși alți stimuli olfactivi sau auditivi. Cred că este singurul mediu indoor unde se poate crea o relație intimă între mesajul publicitar și consumator. Liftul este singurul mediu în care impactul, relevanța și creativitatea contribuie împreună la desfășurarea campaniilor publicitare eficiente și memorabile.

Acest gen de publicitate se adresează în principal companiilor care au ca target consumatorul final (B2C), mesajul fiind aproape de consumator și vizibil exact în momentele cheie când acesta pleacă la cumpărături sau pentru a petrece seara, momente decisive în alegerea produselor sau serviciilor potrivite pentru ei.

Publicitatea tradițională este în creștere continuă, previzibilă datorită intrării pe piața românească a companiilor multinaționale și va urma acest trend atâta vreme cât vor apărea și aici îmbunătățiri ale serviciilor oferite.

Privind în ansamblu, cu cât în industria de publicitate își fac apariția tot mai multe canale de comunicare (tradiționale sau neconvenționale), cu atât eficiența fiecărui canal luat în parte se diminuează, iar pentru a se menține eficiența, companiile și agențiile de publicitate alcătuiesc strategiile având la bază mixul de comunicare care presupune folosirea într-o campanie a mai multor medii (presă, radio, indoor, TV, internet etc).