Invent Media, unul dintre cei mai importanți jucători de pe piața publicității în lift, cu o activitate de peste trei ani de zile, a lansat noua versiune de site - www.inventmedia.ro - sintetizând aici elementele identitare, rezultatele obținute, portofoliul remarcabil și informații de interes.
„Domeniul publicității indoor s-a dezvoltat foarte mult în ultimii ani, iar publicitatea în lift nu face excepție. Au trecut trei ani de zile de activitate. Trei ani în care am evoluat permanent, în care ne-am îmbogățit portofoliul cu nume importante și în care, prin intermediul suporturilor oferite de Invent Media, s-au derulat campanii cu real impact pentru clienți”, declară Eduard Petrescu, Managing Partner, Invent Media. „Am considerat că este foarte important ca prezența noastră online să reflecte evoluția Invent Media. Ne-am dorit foarte mult să avem un site clar, cu informația ușor accesibilă celor interesați și credem că am reușit să ne atingem scopurile cu noul www.inventmedia.ro.”
Site-ul conține rubrici diferite care prezintă agenția, serviciile oferite, rețeaua națională de orașe în care Invent Media, prin partenerii săi sau în spațiile proprii, oferă publicitate, portofoliul agenției, o secțiune de presă și, desigur, una de contact.
Conținutul site-ului inventmedia.ro va fi
actualizat permanent, urmărind evoluția agenției și noile sale realizări ori
servicii oferite.
Invent Media este unul dintre principalii jucători pe piața publicității în
lift din România, operând împreună cu partenerii săi peste 3.000 de lifturi la
nivel național și oferind trei tipuri de pachete de servicii: Home, Office și
Mall. Agenția a derulat campanii cu succes pentru clienți precum:
Allianz-Țiriac, Class, La Fântâna, KFC, Pizza Hut, Jeep, Toshiba, Bosch, Mega
Image, Kia, Ford, Hyundai, CSC Pharma, Marshal Turism etc.
Clienții au fost pe deplin mulțumiți de serviciile de care au beneficiat și de rezultatele campaniilor, după cum o mărturisesc chiar ei: „La Fântâna a lansat anul acesta prima ofertă customizată pentru consumatorii casnici, pentru care confortul personal este foarte important. Serviciul de livrare a apei La Fântâna acasă a fost promovat pe canale de media care să atingă cât se poate de direct targetul, de aceea, pe lângă mediile clasice, s-a optat și pentru o campanie indoor în lifturi din zone rezidențiale cu potențial crescut de achiziționare a unui astfel de serviciu nou. Pentru a optimiza locațiile, astfel încât să ne pliem cât mai bine pe bugetul disponibil, am colaborat excelent cu cei de la Invent Media, astfel că rezultatele s-au putut vedea. Campania indoor a generat un număr mare de lead-uri și a creat un bun awareness noului serviciu La Fântâna.” a declarat Ana Gate, Marketing Coordinator La Fântâna.
Pe lângă spațiul propriu-zis pe care îl închiriază, Invent Media oferă servicii integrate, de monitorizare, mentenanță și consultanță, având cel mai bun preț al pieței și o rată de răspuns de 100% la cererile de ofertă primite.