Investiție de 80.000 de euro în suporturi indoor tip casete luminoase

Invent Media, unul dintre principalii jucători de pe piața publicității indoor, a alocat 80.000 de euro până la finalul acestui an, pentru suporturi de promovare tip casete luminoase în peste 60 de locații. Această investiție în noile suporturi va genera o creștere de 25-30% a veniturilor Invent Media, începând cu 2010, a declarat, pentru Wall-Street, Eduard Petrescu, managing partner al agenției.

Suporturile de promovare tip casete luminoase au fost amplasate în hotelurile Ibis Nord și Ibis Parlament, mesajul celor care vor alege aceste locații putând ajunge, în medie pe lună, la aproximativ 14.000 de persoane diferite.

De asemenea, Invent Media a semnat contracte cu alte două clădiri de birouri din zona de nord a Capitalei, oferind în prezent două tipuri de suporturi: frame în lift și casete luminoase, în clădiri precum Citibank BC, Victoria International BC, House Business Center, Min Transporturilor. 'Publicul acestor locații este în general alcătuit din persoane cu funcție de decizie, persoane din managementul diverselor clădiri de birouri, precum și din persoane cu funcții importante care vizitează aceste firme, un public așadar important. Publicitatea indoor plasată strategic constituie un instrument foarte bun și eficient de marketing din punct de vedere al costurilor. Clădirile de birouri și hotelurile sunt foarte căutate în acest moment', spune Eduard Petrescu (foto).

Agenția Invent Media a derulat campanii pentru clienți precum Allianz-Tiriac, Class, La Fântâna, KFC, Pizza Hut, Jeep, Toshiba, Ford, Hyundai, CSC Pharma, Marshal Turism.

Pe lângă spațiul propriu-zis pe care îl închiriază, Invent Media oferă servicii integrate, de monitorizare, mentenanță și consultanță.

Agenția a raportat pentru anul trecut afaceri de 200.000 de euro din publicitatea indoor, estimând pentru 2009 o creștere.