Invent Media, unul din jucătorii de pe piața publicității indoor, a lansat în stațiunile Mamaia și Neptun un pachet indoor de 26 de hoteluri de 2, 3 și 4 stele. În acest proiect au fost investiți 50.000 euro, iar o campanie derulată pe noile suporturi implică un buget de la 6.000 de euro/lună, mesajul urmând să ajungă la aproximativ 100.000 de turiști.

Campanie de publicitate indoor pe litoral în hoteluri de 2, 3 și 4 stele. Banii au fost alocați în primul rând pentru achiziția suporturilor publicitare, apoi pentru costurile de implementare, chiriile locațiilor, mentenanță și resursele umane.

„Prin acest proiect, care face parte dintr-un plan mult mai amplu de extindere a business-ului Invent Media, am urmărit să oferim servicii de publicitate indoor în hotelurile de pe litoral din stațiunile Mamaia și Neptun. Intenția noastră a fost să fim prezenți în cele mai vizitate două stațiuni de pe litoral și să punem la dispoziția advertiserilor backlit-uri noi, generoase ca dimensiuni”, a declarat, pentru Wall-Street, Eduard Petrescu (foto), managing partner Invent Media.

Prin acest proiect, care se va desfășura în perioada 1 iunie - 15 septembrie 2009, Invent Media planuiește să atragă campanii ale companiilor ce fac parte din sectoare de activitate precum FMCG, domeniul bancar, comunicații. Hotelurile în care vor fi prezente casetele luminoase sunt printre cele mai mari și sunt de 2, 3 și 4 stele, iar foarte multe dintre ele au 250-300 de camere. „Am optat pentru hotelurile foarte mari pentru a avea un raport cât mai bun între costul campaniei și numărul de turiști care sunt expuși campaniilor indoor”, spune Petrescu.

Sunt așteptați aproximativ 100.000 de turiști pe lună - ceea ce duce la un număr destul de mare de vizionări ale reclamelor în cadrul suporturilor oferite de Invent Media. În consecință, există un impact însemnat al campaniilor desfășurate în această vară pe litoralul românesc, consideră managing partner-ul agenției de publicitate indoor.

Totodată, se urmărește extinderea campaniei și pe următorii ani, 2009 fiind primul an în care Invent Media oferă pe piața de publicitate indoor acest produs. În continuare, agenția țintește și alte segmente.

În plus, în măsura în care vor exista solicitări și pentru alte stațiuni, compania va analiza oportunitatea implementării și în alte stațiuni de pe litoral, în afara celor în care se desfășoară deja campania actuală.

Invent Media: 200.000 euro din publicitate indoor în 2008

Invent Media a înregistrat, anul trecut, afaceri de 200.000 euro din sectorul de publicitate indoor, potrivit lui Eduard Petrescu, deși compania a avut și multe activități derulate pe partea de advertising. „În 2009 ne-am propus o creștere de 20%, chiar dacă piața publicității în ansamblu înregistrează o scădere. În publicitatea indoor există încă loc pentru creștere, atât cantitativă, cât și calitativă”, susține el.

În ceea ce privește profitul obținut de Invent Media anul trecut, Petrescu nu poate spune decât că, practic, s-a reinvestit tot ce s-a obținut ca și venituri în suporturi noi, în extinderea rețelei. „Anul 2009 înseamnă tot un an în care investim, drept urmare din 2010, când se vor optimiza și cheltuielile, vom ținti profitul.” Criza economică actuală afectează afacerile companiei în sensul că plata facturilor de către beneficiari este întârziată, dar și pentru că a apărut un nou trend - reorientarea către alte segmente din economie care nu sunt atât de mult afectate de climatul actual.