Campanie de promovare a usilor de interior – Studiu de caz – Campaign

Definitia conceptului:

Campanie de promovare a usilor de interior desfasurata in lifturile blocurilor de locuinte din centrul Bucurestiului.

Suport:

Promovarea s-a desfasurat pe print (format A3, introdus in panouri special concepute pentru lift), afisele avand in prim plan produsul si in plan secundar compania care il comercializeaza.

Produse promovate:

Din gama de produse comercializate, produsul ales spre promovare a fost reprezentat de usile de interior pentru locuinte si birouri, alegerea apartinand in totalitate clientului.

Produse predispuse la acest tip de promovare:

Euro House Intertrade are ca obiect de activitate comercializarea de usi, ferestre si copertine, fiecare din aceste produse putand fi promovate in lifturi.

Target:

Campania a fost conceputa pentru o luna de zile, numarul locatiilor incluse in campanie fiind aproximativ 100. Acestea au fost selectate de client in urma consultarii cu echipa Invent Media. Criteriile care au determinat alegerea
locatiilor au fost: zona in care se afla blocurile de apartamente, zona care determina intr-o masura destul de importanta puterea de cumparare a publicului tinta precum si traficul de persoane din lifturile acelor blocuri.

Provocari, avantaje si dezavantaje:

Alegerea acestui mediu a fost bazata pe impactul foarte puternic pe care publicitatea in lift il ofera dar si pe flexibilitatea oferita in alegerea locatiilor. Costul foarte mic a fost deasemenea un criteriu important in alegerea acestui mediu. Prevenirea deteriorarii afiselor se face odata cu selectatia locatiilor. Cu toate acestea exista o rata de aproximativ 6% (din numarul total de panouri) de vandalizare a panourilor. Invent Media dispune de un program de monitorizare, in colaborare cu asociatiile blocurilor, care are ca scop detectarea oricaror daune produse panourilor si remedierea acestora in termen de maxim 48 de ore.

Studiu de caz:
Euro House Intertrade a desfasurat o campanie de promovare in lifturile blocurilor din centrul Bucurestiului prin care a putut transmite in mod original si relevant mesajul dorit.