Eduard Petrescu: Bikevertising-ul, o metoda de promovare fara costuri inutile – Manager Express

Eduard Petrescu: Bikevertising-ul, o metoda de promovare fara costuri inutile – Manager Express

18 Mar, 2015
De ieri, portofoliul de servicii oferite de Invent Media, unul dintre principalii jucatori pe piata publicitatii indoor, este completat cu o solutie neconventionala de promovare outdoor. Este vorba de Bikevertising, un tool nou in Romania, care se adreseaza companiilor doritoare sa depaseasca granitele comunicarii traditionale.

Bikevertising inseamna “publicitate pe bicicleta” si este un proiect nou pentru piata de publicitate din tara noastra, dezvoltat de catre Invent Media. Aceasta metoda de advertising se aliniaza noului trend din comunicare si intruneste mai multe atribute: eficient, efect WOW, distractiv, 100% eco-friendly.

Pentru a avea o perspectiva clara asupra a ce presupune, ca timp si costuri, Bikevertising-ul, Manager Express a discutat cu Eduard Petrescu, Managing Director la Invent Media:

Cate campanii de bikevertising ati realizat pana acum? Puteti mentiona cateva companii care au apelat la acest tool de publicitate?

Bikevertising este un proiect nou, inovativ, de comunicare in mediul outdoor si a fost lansat astazi de Invent Media. Este un proiect pe care il pregatim inca de anul trecut, din toamna. Am derulat cateva campanii atat remunerate, cat si free, pentru o parte dintre partenerii nostri traditionali precum Mobexpert sau Baneasa Shopping City.

Am fost interesati, in prima faza, sa vedem cum va fi primit de catre clienti sau pur si simplu de catre oamenii care se intalnesc cu bicicletele publicitare pe strada, in parcuri, iar reactiile au fost pozitive. Experienta de 10 ani in comunicarea indoor ne va ajuta sa facem lucrurile bine, cu maximum de eficienta pentru client.

Bikevertising este disponibil in toate orasele din tara sau numai in Bucuresti?

Este disponibil in Bucuresti, dar si in orasele mari din tara.

Care sunt costurile unei campanii? Una care sa dureze, sa spunem, trei zile.

Bikevertising reprezinta un tool de comunicare flexibil, atat din punctul de vedere al alegerii locatiilor de promovare, cat si al costurilor; cand afirm acest lucru ma refer la faptul ca o campanie derulata prin Bikevertising poate fi activata atat cat doresti, 2, 3, 5 zile sau mai mult, in functie de buget, dar si de interes, fara alte costuri inutile. Pentru trei zile de promovare, costurile care includ autorizatia de la Primarie, actiuni de sampling, daca clientul doreste, tiparirea bannerului, cheltuielile cu promoterul se situeaza in jurul sumei de 300 de euro.

Cate ore pe zi se realizeaza o astfel de campanie?

O campanie eficienta se realizeaza pentru 4 – 6 ore pe zi, iar intervalul de timp, cat si momentul din zi se stabilesc de comun acord cu clientul.

Dimensiuni si locurile de promovare

Dimensiunile panoului pot varia astfel: 1190 x 1790 mm, 2035 x 940 mm sau 1190 x 940 mm. Servicii publicitate pe biciclete pot fi monitorizate prin GPS si ofera, printre altele, si posibilitatea de a folosi articole vestimentare (tricouri, sepci, stegulete asociate brandului vostru), precum si optiunea de a folosi un sound amplifier si redarea unui spot audio in format mp3.

Bikevertising-ul poate ajunge in locuri unde alte suporturi media nu au acces sau impact asupra clientului: parcuri si piste de biciclete, zone pietonale intens circulate, evenimente sportive, concerte/ show-uri outdoor, expozitii, parcari centre comerciale.

Trebuie mentionat ca suportul publicitar mobil prin intermediul caruia sunt implementate campaniile de promovare a fost premiat, in 2014, cu medalia de Aur, in cadrul Salonului International de Inventii de la Geneva, la categoria “Best Advertising Billboard in the World”.