Eduard Petrescu: Eficienta in publicitate si optimizarea resurselor umane sunt directiile urmarite de companii acum – SMARTpromo

Eduard Petrescu: Eficienta in publicitate si optimizarea resurselor umane sunt directiile urmarite de companii acum

Piata publicitatii indoor este una spre care clientii se pot orienta acum cand bugetele sunt analizate cu mai multa grija si campaniile sunt aprobate dupa o mai atenta analiza a costurilor implicate versus rezultate obtinute. “Atat publicitatea in lift cat si publicitatea indoor in general a generat, pentru multe campanii derulate de Invent Media, un feedback rapid masurat prin cresterea numarului de accesari a site-urilor – daca vorbim de campanii care aveau in vedere consumatorii veniti prin online – sau de sporirea vizitelor in showroomuri sau la punctele de vanzare – daca vorbim de campanii care aveau drept scop cresterea numarului vizitatorilor”, a declarat Eduard Petrescu, Managing Director, Invent Media.

Mixurile de comunicare ale companiilor au fost completate cu succes de campanii de crestere a notorietatii brandului derulate fie lift, fie alte spatii indoor de Invent Media. Unul dintre avantajele pe care le ofera indoorul consta in impactul mare pe care il poate avea un print asupra unei persoane. Intr-un spatiu bine delimitat nu exista aglomerarea de suporturi de pe outdoor sau multitudinea de canale tv care pot fi usor schimbate din telecomanda.

Totodata se poate vorbi de captivitate daca vorbim de lift si repetativitate, aspect care nu face altceva decat sa fixeze cat mai bine un brand in mintea consumatorilor.Feedbackul in multe cazuri este instant, adica in campanii derulate pe food delivery, turism, leisure sau promotii de diferite feluri, contactul dintre consumator si vanzator se petrece online sau la telefon cu printul in fata.

In ceea ce priveste optimizarea resurselor, Eduard Petrescu afirma: “Cred cu tarie in optimizarea resurselor umane cat mai bine, dar asta nu tine neaparat de criza ci de munca unui manager continua de a nu avea costuri ne justificate; pe un om bun, calificat nu il dai afara ca a venit criza peste tine sau nu ii micsorezi salariul; ar fi impotriva legilor dezvoltarii. Nu vom micsora salariile in Invent Media, vom avea grija insa cu cheltuielile
administrative si cele alocate extinderii, vom fi mai atenti la eficienta oamenilor si la o mai buna gestionare a resurselor”.

Pasionat de advertising, stand-up comedy si filme si absolvent al ASE (Marketing), Eduard Petrescu se numara printre pionierii indoor-ului in Romania. Dupa experienta acumulata in organizarea de evenimente si outdoor, in 2005 Eduard lanseaza agentia de publicitate in lift Invent Media. De atunci a reusit, alaturi de Dragos Burlacu, partener in
firma, sa consolideze agentia si sa realizeze campanii interesante si de impact. Eduard prefera provocarile, placandu-i sa dezvolte o afacere de la zero, sa isi asume riscuri, sa priveasca inainte fara teama de esec. Intr-un cuvant: este un invingator.

Invent Media este unul dintre principalii jucatori pe piata publicitatii in lift si indoor din Romania, operand impreuna cu partenerii sai peste 3000 de lifturi la nivel national si oferind trei tipuri de pachete de servicii: Home, Office si Mall. Agentia a derulat campanii cu succes pentru clienti precum: Allianz-Tiriac, Class, La Fantana, KFC, Pizza Hut, Jeep, Toshiba, Bosch, Mega Image, Kia, Ford, Hyundai, CSC Pharma, Marshal Turism.

Pe langa spatiul propriu zis pe care il inchiriaza, Invent Media ofera servicii integrate, de monitorizare, mentenanta si consultanta, avand cel mai bun pret al pietei si o rata de raspuns de 100% la cererile de oferta primite.