Eduard Petrescu, Invent Media: Indoor-ul o piata de aproape 7 milioane euro in 2009 – wall-street.ro

Eduard Petrescu, Invent Media: Indoor-ul o piata de aproape 7 milioane euro in 2009 – wall-street.ro

Piata de indoor advertising va inregistra anul acesta o crestere de 30-40%, atingand valoare de 6,5-7 milioane de euro, datorita atragerii de clienti noi care nu au comunicat pana acum prin acest mediu, crede Eduard Petrescu, managing director Invent Media.

“Ce vreau sa spun este ca indoor-ul ca si Internetul pentru 2009 pot fi alternative foarte bune pentru companii din punctul de vedere al eficientei si al costurilor mult mai mici pentru implementarea unor campanii. Valoric, piata ar putea ajunge undeva la 6,5-7 milioane de euro, aici incluzand atat panotajul indoor cat si suporturile tip plasma”, a
declarat, pentru Wall-Street, Eduard.

In opinia acestuia, unul din spatiile de promovare preferate in publicitatea indoor va ramane si in 2009 liftul,
daca vorbim de blocuri rezidentiale si cladiri de birouri. Atuurile acestui spatiu sunt captivitatea, repetativitatea si lipsa altor factori care sa perturbe perceperea mesajului publicitar, potrivit lui Eduard Petrescu. In plus, alte spatii indoor care asigura un trafic bun sunt holurile din facultati, cladiri de birouri sau malluri.