Invent Media aloca 50.000 euro pentru publicitatea indoor pe litoral – Wall-street.ro

Invent Media aloca 50.000 euro pentru publicitatea indoor pe litoral

Invent Media, unul din jucatorii de pe piata publicitatii indoor, a lansat in statiuni le Mamaia si Neptun un pachet indoor de 26 de hoteluri de 2, 3 si 4 stele. In acest proiect au fost investiti 50.000 euro, iar o campanie derulata pe noile suporturi implica un buget de la 6.000 de euro/luna, mesajul urmand sa ajunga la aproximativ 100.000 turisti.

Campanie de publicitate indoor pe litoral in hoteluri de 2, 3 si 4 stele. Banii au fost alocati in primul rand pentru achizitia suporturilor publicitare, apoi pentru costurile de implementare, chiriile locatiilor, mentenanta si resursele umane.

“Prin acest proiect, care face parte dintr-un plan mult mai amplu de extindere a business-ului Invent Media, am urmarit sa oferim servicii de publicitate indoor in hotelurile de pe litoral din statiunile Mamaia si Neptun. Intentia noastra a fost sa fim prezenti in cele mai vizitate doua statiuni de pe litoral si sa punem la dispozitia advertiserilor backlit-uri noi, generoase ca dimensiuni”, a declarat, pentru Wall-Street, Eduard Petrescu (foto), managing partner Invent Media.

Prin acest proiect, care se va desfasura in perioada 1 iunie – 15 septembrie 2009, Invent Media planuieste sa atraga campanii ale companiilor ce fac parte din sectoare de activitate precum FMCG, domeniul bancar, comunicatii. Hotelurile in care vor fi prezente casetele luminoase sunt printre cele mai mari si sunt de 2, 3 si 4 stele, iar foarte multe dintre ele au 250-300 de camere. “Am optat pentru hotelurile foarte mari pentru a avea un raport cat mai bun intre costul campaniei si numarul de turisti care sunt expusi campaniilor indoor”, spune Petrescu.

Sunt asteptati aproximativ 100 000 de turisti pe luna – ceea ce duce la un numar destul de mare de vizionari ale reclamelor in cadrul suporturilor oferite de Invent Media. In consecinta, la un impact insemnat al campaniilor desfasurate in aceasta vara pe litoralul romanesc, considera managing partner-ul agentiei de publicitate indoor.
Totodata, se urmareste extinderea campaniei si pe urmatorii ani, 2009 fiind primul an in care Invent Media ofera pe piata de publicitate indoor acest produs. In continuare, agentia tinteste si alte segmente.

In plus, in masura in care vor exista solicitari si pentru alte statiuni, compania va analiza oportunitatea implementarii si in alte statiuni de pe litoral, in afara celor in care se desfasoara deja campania actuala.

Invent Media: 200.000 euro din publicitate indoor in 2008

Invent Media a inregistrat, anul trecut, afaceri de 200.000 euro din sectorul de publicitate indoor, potrivit lui Eduard Petrescu, desi compania a avut si multe activitati derulate pe partea de advertising. “In 2009 ne-am propus o crestere de 20%, chiar daca piata publicitatii in ansamblu inregistreaza o scadere. In publicitatea indoor exista inca loc pentru crestere, atat cantitativa, cat si calitativa”, sustine el.

In ceea ce priveste profitul obtinut de Invent Media anul trecut, Petrescu nu poate spune decat ca, practic, s-a reinvestit tot ce s-a obtinut ca si venituri in suporturi noi, in extinderea retelei. “Anul 2009 inseamna tot un an in care investim, drept urmare din 2010, cand se vor optimiza si cheltuielile, vom tinti profitul.”Criza economica actuala afecteaza afacerile companiei in sensul ca plata facturilor de catre beneficiari este intarziata, dar si pentru ca a aparut un nou trend – reorientarea catre alte segmente din economie care nu sunt atat de mult afectate de climatul actual.