Invent Media: “Publicitatea indoor si cea online beneficiaza de pe urma crizei” – IQads

Clientii cauta in aceasta perioada modalitati de promovare eficiente, care sa implice costuri cat mai mici. Din acest punct de vedere publicitatea are anumite segmente spre care clientii se pot orienta.

“Cei ce au vazut deja care sunt beneficiile unei campanii de publicitate in lift sau indoor vor realiza cu siguranta noi campanii” considera Eduard Petrescu, Managing Director Invent Media. “Rezultatele obtinute in anii trecuti pentru clienti din aproape toate domeniile ii pot determina pe cei ce inca nu au investit mult in zona de publicitate indoor sa desfasoare ample campanii utilizand acest mediu, mai ales ca agentiile ofera acoperire nationala. Invent Media spre exemplu pune la dispozitia celor interesati peste 5300 de panouri publicitare in 26 de orase.”

Piata publicitatii indoor este una care a cunoscut o crestere constanta in ultimii ani, culminand cu cresterea de 100% in 2008, fiind astfel una dintre cele mai dinamice din punct de vedere al dezvoltarii.

“Criza obliga la solutii mai bune, la o atentie mai mare vizavi de masurarea eficientei, la lupta de supravietuire; practic nu prea mai e loc de mediocritate, de bugete cheltuite oricat si oricum pe medii care nu conduc la obtinerea rezultatelor scontate. Pentru multi, criza va fi privita ca o adevarata oportunitate, iar indoorul si online-ul sunt doua dintre mediile care ar trebui sa apuce cu ambele maini aceasta sansa. Vor fi clienti care vor urmari medii mai ieftine cu un feedback mai bun, cu un public mai bine targetat. E timpul achizitiilor la preturi corecte daca ma gandesc la sectorul imobiliar sau pentru cei care vor sa isi schimbe masina. Vor trebui sa vanda si cei din sectoarele afectate de criza, nu isi vor permite sa ramana cu stocuri care vor genera pierderi mai mari.” este de parere Eduard Petrescu.

Numeroasele avantaje pe care le ofera publicitatea indoor si cea in lift – beneficii confirmate de toate campaniile derulate pana acum de Invent Media pentru clientii sai – recomanda acest mediu pentru orice client care doreste sa castige vizibilitate folosind un mediu de publicitate cu costuri pe masura oricarui buget.

Eduard Petrescu – Pasionat de advertising, stand-up comedy si filme si absolvent al ASE (Marketing), Eduard Petrescu se numara printre pionierii indoor-ului in Romania. Dupa experienta acumulata in organizarea de evenimente si outdoor, in 2005 Eduard lanseaza agentia de publicitate in lift Invent Media. De atunci a reusit, alaturi de Dragos Burlacu, partener in firma, sa consolideze agentia si sa realizeze campanii interesante si de impact. Eduard prefera provocarile, placandu-i sa dezvolte o afacere de la zero, sa isi asume riscuri, sa priveasca inainte fara teama de esec. Intr-un cuvant: este un invingator.

Invent Media este unul dintre principalii jucatori pe piata publicitatii in lift si indoor din Romania, operand impreuna cu partenerii sai peste 3000 de lifturi la nivel national si oferind trei tipuri de pachete de servicii: Home, Office si Mall. Agentia a derulat campanii cu succes pentru clienti precum: Allianz-Tiriac, Class, La Fantana, KFC, Pizza Hut, Jeep, Toshiba, Bosch, Mega Image, Kia, Ford, Hyundai, CSC Pharma, Marshal Turism etc.

Pe langa spatiul propriu zis pe care il inchiriaza, Invent Media ofera servicii integrate, de monitorizare, mentenanta si consultanta, avand cel mai bun pret al pietei si o rata de raspuns de 100% la cererile de oferta primite.