Suporturi publicitare

Suporturile publicitare oferite de catre Invent Media sunt elegante, au dimensiuni generoase, adaptate la fiecare locatie in parte, astfel incat brandurile sa fie puse bine in valoare si sa le creasca notorietatea.

In prezent, Invent Media ofera servicii de expunere pe suporturi publicitare – frame-uri in lifturi, backlit-uri/citylight-uri si illuminated columns in cladiri de birouri, hoteluri, mall-uri si hypermarket-uri – dar si posibilitatea desfasurarii unor proiecte speciale, precum: expunere auto indoor sau outdoor, expunere standuri de prezentare sau cu vanzare, sampling, amplasare spectacular, branding usi de intrare si usi de lift, floor stickers, door hangers, newslettere catre companiile rezidente in cladirile de birouri.

Frame in lift
Frame-urile au dimensiunea de 297×420 mm (A3) si sunt amplasate in lifturile din cladirile de birouri si din hoteluri. Daca tinem cont ca o persoana petrece intre 25 si 90 de secunde in lift in timpul unei calatorii si foloseste acest mijloc, in medie, de 4 ori pe zi realizam ca aceste suporturi ofera premisele unei comunicari eficiente datorita “captivitatii” , dar si prin lipsa altor factori perturbatori, acest lucru generand un impact maxim al mesajului si un grad de memorare ridicat. Datorita ratei mare de memorare de peste 80% (prin numarul mare de vizionari, si prin perioada de timp petrecuta in prezenta mesajului expus in panoul publicitar), liftul devine cel mai eficient mediu indoor.

Citylight in lobby
Incepand cu data de 1 aprilie 2009, am introdus in premiera in Romania pe segmentul cladirilor de birouri, suporturi noi de expunere – citylight-urile (casete luminoase) derulabile, elegante, ce ofera o vizibilitate si o calitate a imaginii impecabile. Acestea sunt amplasate in zonele de asteptare a liftului, in receptii sau lobby-uri, spatii in care oamenii petrec, zi de zi, un timp indelungat. Aceste suporturi reprezinta solutii de expunere cu o larga raspandire in publicitatea indoor prezenta in tarile care au traditie in indoor advertising, branduri recunoscute pentru exigenta in comunicare, precum cele din industria produselor de lux alegand acest tip de suport pentru promovare. Avantajul citylight-ului consta in oferirea unei vizibilitati foarte buna a mesajului datorata atat suprafetei generoase de expunere – 70 x 100 cm suprafata vizibila, cat si sursei de energie care lumineaza posterul din spate. Calitatea imaginii este impecabila datorata rezolutiei care poate ajunge pana la 2440 dpi.

Stand de prezentare
Standurile reprezinta o alta modalitate de expunere oferita de catre Invent Media. Acestea pot fi amplasate in receptia cladirilor de birouri, in hoteluri, mall-uri sau hypermarket-uri. Standul este cartea de vizita a companiilor care deruleaza o campanie intr-o anumita locatie si ca atare, acestea sunt concepute in acord cu imaginea pe care orice brand doreste sa o transmita. Acesta poate fi personalizat in functie de cerintele clientului si poate avea ca si utilitate atat prezentarea de produse sau servicii cat si vanzarea acestora. Prin intermediul standului produsele sunt expuse si prezentate. Unul dintre avantajele acestui tip de comunicare, prin intermediul standului, consta in puterea si in rapiditatea interactiunii dintre specialistii prezenti la stand si clientii potentiali. Alaturi de stand poate fi amplasat si un roll-up pentru o mai buna transmitere a mesajului.

Branding
Branding-ul consta in colantarea usilor de la intrarea cladirilor de birouri, a usilor de lift sau a altor suprafete vitrate aflate in zone intens circulate. Colantarea este un proiect special, presupune lipirea unui autocolant cu o creatie grafica cat mai atractiva in scopul crearii unei campanii memorabile, pe suporturile de expunere mai sus amintite. Colantarea este o solutie moderna si practica pentru transmiterea mesajului catre angajatii middle si top management din cladirile de birouri, persoane cu putere de decizie in companii, care petrec la locul de munca intre 8 si 12h/zi, 5 zile/saptamana. Branding-ul poate viza o arie foarte larga de produse si servicii destinate relatiilor business-to-business, dar si la nivelul business-to-consumer. De asemenea se pot alege anumite cladiri, zone, orase pentru ca mesajul publicitar sa ajunga eficient la cei vizati, fiind astfel posibila si o targetare geografica. O parte importanta a targetului vizat este reprezentat de vizitatorii cladirilor de birouri, care in cele mai multe cazuri, depasesc numeric persoanele rezidente ale cladirilor respective.

Sampling
Indiferent daca este vorba de sampling cu materiale tiparite sau mostre de produse, aceasta activitate poate fi desfasurata cu succes in toate tipurile de locatii pe care Invent Media le are in portofoliu. Distribuirea de flyere sau de mostre aduce un avantaj considerabil pentru companiile care aleg sa se promoveze astfel, prin faptul ca un client potential dintr-o locatie are posibilitatea sa afle, sa testeze si chiar uneori sa deguste atunci cand produsele ce fac obiectul samplingului sunt din categoria food.

Illuminated column
Prismele luminoase sunt suporturi spectaculoase, cu 4 fete publicitare, utilizate in comunicarea din mall-uri si din hipermarket-uri. Acestea ofera suprafete mari de expunere, vizibile pentru un numar cat mai mare de vizitatori. Un alt avantaj al prismelor luminoase este reprezentat de posibilitatea ca acestea sa fie expuse doar in acele locatii care prezinta interes pentru client, intr-o anumita perioada de timp.

Spectacular
Amplasarea unui spectacular intr-un spatiu indoor reprezinta un concept creativ prin care un brand castiga notorietate datorita abordarii inedite si transforma o campanie obisnuita intr-una memorabila. Aceste tipuri de suporturi se folosesc de obicei in cadrul unor campanii de comunicare indoor, integrate, venind, ca o completare la mixul de baza al suporturilor indoor.

Plasare de produse

Plasarea de produse ofera posibilitatea clientului de a targeta foarte atent publicul tinta, prin alegerea companiilor catre care doreste sa comunice in acest fel. In functie de mesaj si target si de ceea ce doreste clientul sa comunice, produsele pot fi distribuite in oricare dintre retelele noastre de cladiri de birouri, hoteluri sau cluburi de fitness.

Comunicarea directa catre segmentul potrivit de cumparatori are mai multe avantaje: poti prezenta produsul (produs nou, produs cu discount, etc) direct consumatorului, poti crea nevoile si dorintele pe care produsul le poate satisface, poti contura o imagine favorabila a produsului in mintea consumatorului si in acelasi timp poti creste gradul de constientizare si implicit cresterea vanzarilor pentru produsul respectiv.

Expunere Auto

Aceste proiecte speciale ofera posibilitatea unei expuneri cu vizibilitate crescuta catre un numar cat mai mare de persoane. Expunerea auto ofera o conexiune intre potentialul client si produsul prezentat, cel din urma putand testa produsul fara a mai fi nevoit sa se deplaseze intr-un showroom auto. In cadrul acestor proiecte este recomandat sa existe sesiuni de drive test in care persoanele interesate de achizita unei masini pot lua decizia usor, dar nu fara a fi informati corespunzator.

In plus, solicitarea unui drive test se face in urma prezentarii datelor personale si eventual a unei adrese de email, ceea ce este un avantaj pentru clientii nostri, ei putand sa isi creeze o baza de date corecta si completa, care poate fi utilizata ulterior in comunicarea directa cu cei interesati.