Publicitate aeriană pe litoral

Publicitate aeriană pe litoral

Ce înseamnă publicitatea aeriană pe litoral?

Publicitatea aeriană este o metodă de comunicare foarte populară în zonele turistice, în special pe plajele aglomerate de-a lungul litoralului românesc. Publicitatea aeriană este realizată cu ajutorul avioanelor, de mici dimensiuni, sau al elicopterelor care trag bannere din material textil cu reclame publicitare. Acest tip de serviciu de promovare este asigurat de companii specializate, de obicei firme de aviație sau agenții de publicitate aeriană. În general, zborurile sunt efectuate la orele de vârf pe plajă, când sunt mulți turiști, pentru a maximiza impactul mesajului.

Publicitate pe litoral invent media

Unde și cum zburăm?

Din Tuzla pornim pe deasupra drumului național care merge către Vama Veche, iar din Vama Veche ne vom continua zborul pe deasupra mării, aproape de plajele din toate stațiunile care se întind până în Mamaia Nord - Năvodari. La întoarcere, revenim pe deasupra carosabilului sau mării până în Tuzla, de unde pornim o nouă buclă.

Care este audiența?

  • 50% femei și 50% bărbați, toate vârstele
  • studii medii și superioare
  • toate tipurile de venituri
  • 95% turiști români
  • preponderent public din mediul urban
  • peste 30% sunt turiști din București

Te-ai întrebat vreodată de ce un element vizual în mişcare atrage atenţia mult mai mult decât unul static?

Ei bine, se pare că acest aspect este strâns legat de modul în care suntem construiți. Cu alte cuvinte, ține de receptorii noștri de atenție prin care trăim și experimentăm evenimentele care se întâmplă în jurul nostru.

Orice lucru aflat în mișcare, ce iese din peisajul urban obișnuit, reușește să ne atragă atenția chiar și atunci când se află la periferia câmpului nostru vizual. Mai mult, după ce l-am observat, ne centrăm în mod reflex câmpul vizual spre acel punct, percepând mesajul expus.

Peste 2.000.000 de turiști vin pe litroral în fiecare lună din vârful

sezonului, adică iulie și august. În weekend-urile de vârf, numărul de

turiști poate depăși 300.000 de persoane pe zi în stațiunile populare.

5 motive pentru care să alegi
publicitatea aeriană pe litoral

  1. 1 Atractivitate vizuală - avioanele care trag bannere sunt ușor de observat, iar mesajele lor se remarcă pe cerul deschis, unde alte forme de publicitate sunt limitate. Oferă o vizibilitate ridicată și reușesc să atragă atenția oamenilor care se relaxează pe plajă.
  2. 2 Public numeros - litoralul este o zonă cu un flux mare de turiști, iar aceste bannere pot fi văzute de zeci de mii de persoane în fiecare zi, în special în sezonul estival. Zeci de mii de persoane pot fi pe plajele din stațiuni precum Mamaia, Costinești, Vama Veche sau Eforie Nord, astfel un singur zbor poate expune bannerul la un număr mare de persoane într-un timp scurt.
  3. 3 Campanii naționale dar și locale - branduri mari folosesc publicitatea aeriană pentru a-și crește vizibilitatea într-o zonă cu un mix demografic divers. Afacerile locale, cum ar fi restaurantele, cluburile, evenimentele sau hotelurile, folosesc frecvent acest tip de publicitate pentru a atrage clienți pe moment.
  4. 4 Originalitate și memorabilitate - în comparație cu alte forme de publicitate (afișe, reclame TV sau online), publicitatea aeriană este considerată neconvențională și, prin urmare, mai memorabilă. Este mai puțin obișnuită și poate genera un sentiment de surpriză sau curiozitate. Spre deosebire de mediul urban, unde există multiple panouri publicitare, bannere și reclame, cerul este o „pagină curată” și astfel mesajul transmis se remarcă mai ușor și nu se pierde printre alte reclame.
  5. 5 Costuri flexibile - deși prețul unui zbor poate fi mai ridicat decât alte forme de publicitate, eficiența raportată la expunerea mare justifică investiția. De asemenea, frecvența zborurilor poate fi ajustată în funcție de buget.

Planifici următoarea campanie de promovare? Hai să vorbim! :)

0724 297 311 | office@inventmedia.ro

99%
dintre persoane observă mesajul

88%
își aduc aminte că au văzut mesajul la 30' după expunere

79%
rețin produsul promovat

Exemple de campanii publicitare
realizate cu avioanele pe litoral

publicitate aeriana pe litoral invent media publicitate aeriana pe litoral invent media