Publicitate aeriană pe litoral
Publicitate aeriană pe litoral
Ce înseamnă publicitatea aeriană pe litoral?
Publicitatea aeriană este o metodă de comunicare foarte populară în zonele turistice, în special pe plajele aglomerate de-a lungul litoralului românesc. Publicitatea aeriană este realizată cu ajutorul avioanelor, de mici dimensiuni, sau al elicopterelor care trag bannere din material textil cu reclame publicitare. Acest tip de serviciu de promovare este asigurat de companii specializate, de obicei firme de aviație sau agenții de publicitate aeriană. În general, zborurile sunt efectuate la orele de vârf pe plajă, când sunt mulți turiști, pentru a maximiza impactul mesajului.

Unde și cum zburăm?
Din Tuzla pornim pe deasupra drumului național care merge către Vama Veche, iar din Vama Veche ne vom continua zborul pe deasupra mării, aproape de plajele din toate stațiunile care se întind până în Mamaia Nord - Năvodari. La întoarcere, revenim pe deasupra carosabilului sau mării până în Tuzla, de unde pornim o nouă buclă.
Care este audiența?
- 50% femei și 50% bărbați, toate vârstele
- studii medii și superioare
- toate tipurile de venituri
- 95% turiști români
- preponderent public din mediul urban
- peste 30% sunt turiști din București
Te-ai întrebat vreodată de ce un element vizual în mişcare atrage atenţia mult mai mult decât unul static?
Ei bine, se pare că acest aspect este strâns legat de modul în care suntem construiți. Cu alte cuvinte, ține de receptorii noștri de atenție prin care trăim și experimentăm evenimentele care se întâmplă în jurul nostru.
Orice lucru aflat în mișcare, ce iese din peisajul urban obișnuit, reușește să ne atragă atenția chiar și atunci când se află la periferia câmpului nostru vizual. Mai mult, după ce l-am observat, ne centrăm în mod reflex câmpul vizual spre acel punct, percepând mesajul expus.