Publicitate în ansambluri rezidențiale

Publicitate în ansambluri rezidențiale

Ce-ți oferă publicitatea în ansambluri rezidențiale?

În primul rând, publicitatea în ansambluri rezidențiale construiește o legătura directă între brandul tău și clienții acestuia. Persoane active, tinere, cu venituri medii și mari, cu studii medii și superioare locuiesc în acestea, prin urmare acțiunile de promovare ajung cu mesajul tău unic la diferite categorii demografice de consumatori.


Apoi, datorită interesului generat de aceste locații și a localizării în zone de interes, publicitatea în ansamblurile rezidențiale poate fi considerată deja un punct de atracție care prin produse precum frame-urile în lift, city cube-urile sau sampling-ul adaugă acel plus planului de comunicare, gândit pentru brandul tău.

Publicitate in asambluri rezidentiale Publicitate in asambluri rezidentiale

Rețeaua de locații oferită de Invent Media pentru
publicitatea în ansambluri rezidențiale

Iată care ar fi unele dintre cele 50 de ansambluri rezidențiale disponibile în rețeaua noastră din București și din țară:

  • Rezidenz
  • Cloud 9
  • InCity Residence
  • Greenfield
  • Cosmopolis
  • Doamna Ghica Plaza
  • Militari Residence
  • Marmura Residence
  • Luxuria
  • Atria etc.

+200.000

locatari și vizitatori în

ansamblurile rezidențiale/lună

+3.400.000

călătorii cu liftul în toate

ansamblurile/lună

Planifici următoarea campanie de promovare? Hai să vorbim! :)

0724 297 311 | office@inventmedia.ro

8 motive pentru care să alegi publicitatea în ansambluri rezidențiale

  1. 1 Audiență premium - persoane active, educate, cu venituri medii și mari care locuiesc în ansambluri noi.
  2. 2 Timp mare de expunere a reclamelor indoor - fiecare persoană călătorește de minimum 4 ori/zi cu liftul, motiv pentru care petrec destul timp în zona de așteptare a acestuia pe durata șederii acasă.
  3. 3 Costurile pentru tipărirea posterelor sunt nesemnificative, astfel încât vizualurile tipărite pot fi schimbate frecvent pentru promovarea mai multor produse sau promoții etc.
  4. 4 Campanii B2B și B2C - persoanele care locuiesc în ansamblurile noi pot lua decizii de achiziție atât din calitatea de persoane fizice cât și ca decidenți în middle și top managementul companiilor în care activează.
  5. 5 Suporturile publicitare elegante și cu dimensiuni generoase - astfel, brandurile expuse sunt bine puse în valoare și beneficiază de o vizibilitate sporită.
  6. 6 Flexibilitate mare - alegerea locațiilor poate fi gândită după mai multe criterii și interese ale unui brand: oraș, zona în care este localizat ansamblul, proximitate față de diferite puncte de interes, nivelul de preț al locuințelor din ansamblu etc.
  7. 7 Impact direct - produsul promovat ajunge eficient la publicul țintă chiar înainte ca persoanele să ia o decizie de cumpărare, fie că este vorba de cumpărături uzuale de la hipermarket, fie că este vorba de cele online.
  8. 8 Spații captive - în liftul și în zonele exterioare ale ansamblului, interacțiunea cu reclamele este directă și repetitivă.

Conform studiilor, 90% mesajul pe care-l transmiți în spații indoor rămâne în mintea observatorilor. Această rată de memorare este dublă sau triplă față de alte medii de comunicare.

3 modalități de promovare disponibile pentru publicitatea
în ansambluri rezidențiale

frame in lift invent media sampling invent media
city cube invent media