Publicitate în clădiri de birouri

Publicitate în clădiri de birouri

Ce înseamnă publicitatea în clădiri de birouri?

Când cineva așteaptă în holul sau în liftul unei clădiri de birouri, privește în jur și rămâne cu privirea fixată pe lucruri care îi atrag atenția. Motiv pentru care, campaniile noastre se evidențiază în acele spații specifice și atrag atenția publicului țintă.


Deoarece în clădirile de birouri lucrează persoane din middle și top management, cu venituri peste medie, publicitatea în acest mediu poate transmite un mesaj gândit specific audienței produsului sau brandului tău prin multiplele noastre suporturi disponibile.

Invent media indoor advertising Invent media indoor advertising Invent media indoor advertising

Rețeaua de locații oferite de Invent Media pentru publicitatea în clădiri de birouri

Iată care ar fi unele dintre cele 250 de clădiri de birouri disponibile în rețeaua noastră din București și din țară:

  • Novo Park
  • West Gate Park
  • City Gate
  • The Mark
  • Conect Business Park
  • Crystal Tower
  • Swan Office
  • Floreasca Park
  • AFI Park
  • Green Gate etc.

+700.000

persoane pe lună vizitează

clădirile de birouri

+1.000

companii rezidente în rețeaua

de clădiri de birouri

Planifici următoarea campanie de promovare? Hai să vorbim! :)

0724 297 311 | office@inventmedia.ro

8 motive pentru care să alegi publicitatea în clădiri de birouri

  1. 1 Audiență premium - persoane active, educate, care activează în companii de top din diverse sectoare de activitate; public țintă ușor de targetat prin astfel de campanii gândite după brandul tău.
  2. 2 Timp mare de expunere a reclamelor indoor - fiecare persoană călătorește de minimum 4 ori/zi cu liftul, motiv pentru care petrec destul timp în zona de așteptare a acestuia în intervalul celor 8-12 ore/zi la birou.
  3. 3 Costurile pentru tipărirea posterelor sunt nesemnificative, astfel încât vizualurile tipărite pot fi schimbate frecvent pentru promovarea mai multor produse sau promoții etc.
  4. 4 Campanii B2B și B2C - peste 20% dintre persoanele de aici ocupă funcții de middle și top management în companiile din clădirile de birouri.
  5. 5 Suporturile publicitare elegante și cu dimensiuni generoase - astfel, brandurile expuse sunt bine puse în valoare și beneficiază de o vizibilitate sporită.
  6. 6 Flexibilitate mare - alegerea locațiilor poate fi gândită după o strategie care să se ghideze după următoarele interese: profilul companiilor, trafic, oraș, proximitate etc.
  7. 7 Feedback direct - produsul promovat ajunge eficient la publicul țină în cadrul proiectelor speciale (standuri, sampling, product placement).
  8. 8 Spații captive - atât liftul, cât și lobby-ul reprezintă spații unde interacțiunea cu reclamele este directă și repetitivă.

Conform studiilor, în proporție de 90% mesajul pe care-l transmiți în spații indoor rămâne în mintea observatorilor. Practic, această rată de memorare este dublă sau triplă față de alte medii de comunicare.

6 modalități de promovare disponibile pentru publicitatea
în clădiri de birouri

frame in lift invent media citylight in lobby invent media sampling invent media
stand de prezentare invent media branding invent media