Publicitate în cluburi de fitness

Publicitate în cluburi de fitness

De ce publicitate în cluburile de fitness?

Publicitatea în cluburile de fitness îți oferă o modalitate unică de a ajunge la potențiali clienți și de a promova produse naturale, sănatoase, în concordanță cu stilul de viață activ promovat: diferitele tipuri de echipamente sport, produse pentru îngrijirea corporală, dar și produse sau servicii utile în viața de zi cu zi. Mai simplu spus, ai acces la clienții ideali pentru orice campanie publicitară!


Conform studiilor, intervalul de vârsta a persoanelor care merg la clubul de fitness este între 20-60 de ani, cu o proporție aproximativ egală de 55% bărbați și 45% femei. Practic, poți ajunge foarte ușor la un grup divers de oameni din diferite categorii sociale, targetat după specificul și identitatea produsului sau brandului tău.

Publicitate in asambluri rezidentiale Publicitate prin stickere in cluburi de fitness

Rețeaua de locații oferite de Invent Media pentru
publicitatea în cluburile de fitness

Iată care ar fi unele dintre cele 100 de cluburi de fitness disponibile în rețeaua noastră din București și din țară:

  • World Class Jolie Ville
  • World Class Downtown Radisson
  • World Class Asmita
  • World Class AFI Cotroceni
  • World Class București Mall
  • StayFit Pipera
  • StayFit Dorobanți
  • StayFit Domenii
  • StayFit Lemon Park
  • StayFit Titulescu etc.

+100.000

membri/lună care frecventează

cluburile de fitness

+800.000

vizite/lună ale membrilor

cluburilor de fitness

Planifici următoarea campanie de promovare? Hai să vorbim! :)

0724 297 311 | office@inventmedia.ro

7 motive pentru care să alegi publicitatea în cluburile de fitness

Publicitatea în cluburile de fitness oferă acces din start la datele demografice ale unei clientele vaste, pe mai multe tipuri de vârste, venituri sau ocupații, cu interese clare în zona de nutriție, sănătate, stare de bine, dar și din alte arii de interes.

  1. 1 Timp mare de expunere a reclamelor, o sesiune de antrenament durează între 1-2 ore, la care adaugăm o targetare specifică a potențialilor clienți.
  2. 2 Feedback și interacțiuni directe cu potențialii consumatori prin intermediul campaniilor de sampling cu mostre de produse.
  3. 3 Exista o categorie de membrii ai cluburilor de fitness care sunt proprietari de afaceri, persoane publice, sportivi, artiști, cu venituri peste medie.
  4. 4 Costurile producției stickerelor publicitare sunt mici și pot fi schimbate frecvent.
  5. 5 Reclamele sunt foarte vizibile, nu pot fi ratate, atât vestiarele cât și zonele de antrenament fiind intens circulate.
  6. 6 Flexibilitate mare - alegerea locațiilor poate fi gândită după mai multe criterii și interese ale unui brand: oraș, zona în care este localizat clubul, proximitate față de diferite puncte de interes etc.
  7. 7 Posibilitatea de expunere a campaniilor în cele mai mari rețele de cluburi de fitness din România.

Conform studiilor, în proporție de 90% mesajul pe care-l transmiți în spații indoor rămâne în mintea observatorilor. Practic, această rată de memorare este dublă sau triplă față de alte medii de comunicare.

4 modalități de promovare disponibile pentru
publicitatea în cluburile de fitness

branding vestiar invent media sampling invent media branding oglinzi invent media