Publicitate pe biciclete
Publicitate pe biciclete
Despre ce-i vorba în publicitatea pe biciclete sau Bikevertising?
Dacă scopul tău este ca reclamele tale outdoor să genereze un impact de tip „WOW!”, să fie vizibile în zonele centrale, intens circulate, atunci Bikevertising-ul reprezintă un mod inovativ de a ajunge la potențiali clienți.
Practic, ai un promoter care pedalează în zone centrale, cu trafic intens și de a cărui bicicletă este atașat panoul publicitar cu banner special, tipărit pe ambele fețe astfel încât să ai expunere dublă pentru brandul tău.
Astfel, publicitatea pe biciclete îți duce mesajul acolo unde alte medii nu pot comunica către publicul țintă vizat. De aceea, acest instrument sporește notorietatea brandului printr-un mesaj publicitar unic, mai ales atunci când ai parte de suportul unei agenții bune de creație, care știe cum să conceapă o machetă memorabilă.

Traseu și locații vizate de Invent Media pentru
publicitatea pe
biciclete
Partea bună este că bikevertising-ul sau publicitatea pe biciclete nu implică restricții masive de locație. Unde se poate folosi o bicicletă, poate apărea și mesajul tău publicitar:
- pe bulevarde, artere și în piețe aglomerate
- în cadrul târgurilor și expozițiilor
- când se desfășoară competiții sportive
- în proximitatea evenimentelor private
- la intrările în parcuri
- în parcările centrelor comerciale
- în apropierea stațiilor de metrou
- în zone unde se țin concerte