Suporturi publicitare

In Invent Media punem la dispozitia clientilor nostri suporturi publicitare elegante, cu dimensiuni generoase, adaptate fiecarei locatii in parte, brandurile fiind bine puse in valoare si, astfel, crescandu-le notorietatea.

In prezent, Invent Media ofera servicii de expunere pe suporturi publicitare precum: frame-uri in lifturi, citylight-uri si indoor cubes in cladiri de birouri, hoteluri, parcuri rezidentiale, mall-uri si hypermarket-uri - dar si posibilitatea desfasurarii unor proiecte speciale, cum ar fi: expunere auto indoor sau outdoor, expunere standuri de prezentare sau cu vanzare, sampling, amplasare spectacular, branding usi de lift/ oglinzi, floor stickers, etc.

imagine frame in lift

Frame in lift

Frame-urile au dimensiunea de 297×420 mm (A3) si sunt amplasate in lifturile din cladirile de birouri, din parcurile rezidentiale si din hoteluri. Daca tinem cont ca o persoana petrece intre 25 si 90 de secunde in lift, in timpul unei calatorii si foloseste acest mijloc, in medie, de 4 ori pe zi (la birou) si de 2 ori pe zi (acasa), realizam ca aceste suporturi ofera premisele unei comunicari eficiente datorita "captivitatii" mediului, dar si datorita lipsei altor factori perturbatori. Acest aspect genereaza un impact maxim al mesajului si un grad de memorare ridicat. Rata mare de memorare, de peste 80% (prin numarul mare de vizionari si prin perioada de timp petrecuta in prezenta mesajului expus in panoul publicitar), poate plasa liftul in topul celor mai eficiente medii de promovare indoor.

imagine city light

Citylight in lobby

Incepand cu anul 2009, am introdus, in premiera in Romania, pe segmentul cladirilor de birouri, ca suporturi noi de expunere - citylight-urile. Aceste casete luminoase sunt derulabile, elegante, si ofera o vizibilitate si o calitate a imaginii impecabile. Citylight-urile sunt amplasate in zonele de asteptare a liftului, in receptii sau lobby-uri, spatii in care oamenii petrec, zi de zi, un timp indelungat. Atat liftul cat si lobby-ul reprezinta spatii captive, interactiunea cu reclamele fiind directa si repetitiva. Citylight-urile reprezinta solutii de expunere cu o larga raspandire in publicitatea indoor, fiind prezente in tarile care au traditie in indoor advertising. Branduri recunoscute pentru exigenta in comunicare, precum cele din industria produselor de lux, aleg constant acest tip de suport pentru promovare. Avantajul citylight-ului consta in oferirea unei vizibilitati foarte bune a mesajului datorata atat suprafetei de expunere (700 x 1000 mm suprafata vizibila), cat si a sursei de energie care lumineaza posterul din spate.

imagine stand de prezentare

Stand de prezentare

Standurile reprezinta o alta modalitate de expunere oferita de catre Invent Media. Acestea pot fi amplasate in receptia cladirilor de birouri, in hoteluri, in mall-uri sau in hypermarket-uri. Standul va fi adaptat conform spatiului in care este amplasat si devine cartea de vizita a companiilor care deruleaza o campanie intr-o anumita locatie. Astfel, acestea sunt concepute in acord cu imaginea pe care orice brand doreste sa o transmita clientilor sai. Standul poate avea ca si scop atat prezentarea/ expunerea de produse sau servicii cat si vanzarea acestora. Unul dintre avantajele acestui tip de comunicare, prin intermediul standului, consta in puterea si in rapiditatea interactiunii dintre specialistii prezenti la stand si potentialii clienti.

imagine branding

Branding

Branding-ul consta in colantarea usilor de intrare din cladirile de birouri, a usilor de lift sau a altor suprafete vitrate aflate in zone intens circulate. Colantarea este un proiect special ce presupune lipirea unui autocolant removable, cu o creatie grafica cat mai atractiva, in scopul crearii unei campanii memorabile pe suporturile de expunere amintite anterior. Colantarea este o solutie moderna si practica pentru transmiterea mesajului catre o audienta premium: persoane active, educate, ce activeaza in companii de top din diverse sectoare de activitate.

imagine sampling

Sampling

Indiferent daca este vorba de sampling cu materiale tiparite sau mostre de produse, aceasta activitate poate fi desfasurata cu succes in toate tipurile de locatii pe care Invent Media le are in portofoliu. Distribuirea de flyere, de vouchere sau de mostre aduce un avantaj considerabil pentru companiile care aleg sa interactioneze direct (analizand prima reactie) cu potentialii lor client. Acest gen de activare le ofera posibilitatea sa afle, sa testeze si chiar uneori sa incerce/ deguste produsele promovate.

imagine city cube

City Cube

City cube este un produs relativ nou in comunicarea outdoor, este utilizat cu success in mai multe tari europene, in campanii outdoor desfasurate acolo unde suporturile outdoor clasice nu pot patrunde. City cube acopera si rezolva nevoi de comunicare acolo unde consumatorii migreaza sau sunt greu de atins. In reteaua Invent Media, in proportie de 100%, city cube-urile au dimensiunea standard de 1200x1200x2300 mm (l x L x h). City cube-urile sunt amplasate in zone intens circulate din parcarile parcurilor de cladiri sau alte locatii cu trafic intens de persoane si cu spatiu suficient pentru amplasarea lor. City cube-urile se monteaza la cerere pe durata unei campanii, iar apoi se neutralizeaza impreuna cu campania care tocmai s-a incheiat. Pentru acest tip de suport, putem asigura clientilor nostri acoperire in Bucuresti si in tara, in orasele mai mari, dar fara a ne limita doar la acestea.

imagine spectacular

Spectacular

Amplasarea unui spectacular intr-un spatiu indoor reprezinta un concept creativ prin care un brand castiga notorietate datorita abordarii inedite, tansformand o campanie obisnuita intr-una memorabila. Aceste tipuri de suporturi se folosesc de obicei in cadrul unor campanii de comunicare indoor, integrate, venind, ca o completare la mixul de baza al suporturilor indoor.

imagine plasare produse

Plasare produse

Plasarea de produse ofera posibilitatea clientului de a targeta foarte atent publicul tinta, prin alegerea companiilor catre care doreste sa comunice in acest fel. In functie de mesaj si target, dar si de ceea ce doreste clientul sa comunice, produsele pot fi distribuite in oricare dintre retelele noastre de cladiri de birouri, hoteluri sau cluburi de fitness. Comunicarea directa catre segmentul potrivit de cumparatori are mai multe avantaje: poti prezenta produsul (produs nou, produs cu discount, etc) direct consumatorului, poti crea nevoile si dorintele pe care produsul le poate satisface, poti contura o imagine favorabila a produsului in mintea consumatorului si in acelasi timp poti creste gradul de constientizare si implicit cresterea vanzarilor pentru produsul respectiv.

imagine expunere auto

Expunere auto

Aceste proiecte speciale ofera posibilitatea unei expuneri cu vizibilitate crescuta catre un numar cat mai mare de persoane. Expunerea auto ofera o conexiune intre potentialul client si produsul prezentat, cel din urma putand testa produsul fara a mai fi nevoit sa se deplaseze intr-un showroom auto. In cadrul acestor proiecte este recomandat sa existe sesiuni de drive test in care persoanele interesate de achizita unei masini pot lua decizia usor, dar nu fara a fi informati corespunzator. In plus, solicitarea unui drive test se face in urma prezentarii datelor personale si eventual a unei adrese de email, ceea ce este un avantaj pentru clientii nostri, ei putand sa isi creeze o baza de date corecta si completa, care poate fi utilizata ulterior in comunicarea directa cu cei interesati.